Wednesday, December 05, 2007

يا مهنينا

دار هذا الحوار بينى وبين احد اصدقائي على النت بعد ان دخل المدونة وشاف المواضيع الي فيها.

انا: ايه رأيك في الكلام اللى مكتوب ده
هو: ينهار اسود اية اللى انت باعتة دة دة انت لو بعت نسوان يبقى احسن بلاش كلام فى السياسة الله يكرمك
انا: هههههههههه لا بجد ايه رأيك
هو: والراجل عيعمل اية نسوان ونسونجة حشيش وحششنا يعملكم اية يا علوج
انا: لا الصراحة يعنى الراجل يشكر وزيادة بس يعنى الكلام مش عاجبك ؟
هو: اه
انا: يعنى هو مش عاجبك عشان كلام في السياسة عموما ولا انا بتكلم اصلا غلط وبقول حاجات محصلتش؟
هو: مش عارف انت قلبت مخبر ولا ايه
انا: يا عم مخبر ايه بس خلاص روح جتك نيلة وانت مش عارف حاجة
هو: يا عم كفاية بنات الكلية ربنا يقوينا عليهم كمان هنتكلم في السياسة
انا: على رأيك انت هتلاقيها منين ولا منين ربنا يعينك والله


انا مش هعلق على الكلام هسيبكو انتو تعلقو بس فيه كلمة صغيرة واقفة في زوري وعايزة تطلع
سيدي الرئيس, شكرا على البنات اللي ماشيين في الشارع ولابسين من غير هدوم ........ شكرا على الحشيش والبانجو والذي منه اللى مدلعنا بيهم آخر دلع........... شكرا على القنوات الفضائية اللى مهنى بيهم شباب مصر.....شكرا على حاجات كتير اوى... يا مهنينا

15 comments:

MerMaid said...

ايه ده ؟؟؟

انا اول تعليق؟

اول مرة تحصللي

و كمان اول مرة ازورك يا شاب مصري مفروس

عجبتني مدونتك جدا

اتمني زيارتك في مدونتي المتواضعة و نكون صحاب

mermaid

:))))))

مجلة سيكولوجية مصرية said...

ربنا ينتقم من اللى فى بالى

خلو حال الشباب فى الحضيض

شوف لك صاحب تانى

وعوضك على الله

hui mu han said...

هههههههههههههه
شكلك مفروس فعلا
الراجل تاعب نفسه بيكيفنا ومظبطنا وبعدين نشتم فيه والله احنا ماوش نعمة

بوست خفيف وحلو

Tamer Nabil Moussa said...

هو من ناحية الهنى

احنا مش هقول ليك

قمة السعادة اللى احنا فيها


وبعد من غير ما تقول الكلام دة معروف

هنعمل لية اعادة لية

خى الطابق مسطور

لااحسن نتخسد ههههه

تحياتى

البنت الشلبية said...

اول ما شوفت البوست افتكرت مسرحية ريا وسكينة
لما كانت الست الى زرعا برسيم اخضر فوق عنيها وكان بتقول جوزها شغال فى الملوخية
بيشخلعها ويدلعها
اهو بقى بيشخلعنا ويدلعنا
حد لاقى شخلعة ببلاش ههههههههه

Amr Ahmed said...

يا مظبطنا وممنجهنا

ومشربنا حشيش وبانجو

انا مش عارف انت عاوز ايه تاني

يابني انت لو اتمسكت بحشيش هيسيبوك
ولو اتمسكت بجرنال معارض هتتسحل

فيه دلع زي كده

MAKSOFA said...

سمعت أن الريس بيحضر لك جواب شكر برضه

السينيور said...

اولا يا جماعة وقبل اي حاجة انا اسف جدا انى اتاخرت في التعليق لكن كنت مشغول جدا اليومين اللى فاتو دول
على العموم عدنا والعود احمد(نفسي اعرف مين احمد ده)

MerMaid

الف شكر على زيارتك الكريمة
وانا زرت مدونتك فعلا مدونة جميلة ولذيذة جدا

واكيد احنا بقينا اصحاب دلوقت

تحياتى لكي يا صديقتى الجديدة

(:

السينيور said...

احمد مصطفى

يالا بقي

عوضنا على الله في الشباب المهيسيين دول

شرفت المدونة يا احمد باشا

السينيور said...

hui mu han

والله يا عم مش انا بس اللى مفروس

الناس كلها مفروسة وطهقانه وزهقانه من اللى بيحصل ده

وبعدين فعلا الراجل تاعب نفسه عشان خاطرنا ومظبطنا احلى تظبيط

لكن زي ما قلت
احنا للأسف مش وش نعمة

عايزين نبقي كويسين ومحترمين

لكن نقول لمين بقي

شكرا يا مان على زيارتك الجميلة دى

السينيور said...

Tamer Nabil

صحيح احنا متهنيين ومتمنجهين

لكن مش سعداء ابدا

يالا بقي على رايك

بلاش نتكلم كتير احسن نتحسد

بس مش عارف بالظبط

هنتحسد على ايه يا حسرة

شكرا يا تامر على مرورك اللطيف ده

السينيور said...

البنت الشلبية

هههههههه
تصدقى ضحكتيني وانا مليش نفس اضحك

اهو المفروض الشباب يبقي النشيد القومى بتاعهم

يا مشخلعنا
ومدلعنا

واخترناه اخترناه

شكرا لمرورك المميز يا بنت يا شلبية
وابقي سلميلي على فيروز والنبي عشان انا بحبها جدااااااااااا

السينيور said...

Amr Ahmed

والله يبنى انا لو اتمسكت بحشيش صحيح هيسيبونى لكن برده هياخدو الحشيش
):

ولو اتمسكت بجرنال معارضة هيسيبوه وياخدونى

الواحد مش عارف يعمل ايه في البلد دى بالظبط

تحياتى ليك يا مان على الزيارة الجميلة دى

السينيور said...

MAKSOFA

والله ضحكت على تعليقك جداا

ويا اهلا بالمعارك

انا مقطع بطاقتى من زمان
يعنى من الاخر لا حد بيهمنى ولا قسم بيلمنى

انا عشان مصر اعمل اي حاجة

سلام بقي عشان رايح احضر باسبورى لانى مش مستعد لجواب الشكر بتاعة ده

((:
شكرا على لمرورك يا مكسوفة

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.